Sayın Meslektaşlarımız;
Eczacılarımızın SGK kapsamındaki kişilerin Türk Eczacıları Birliği üyesi eczanelerden Tıbbi Malzeme Teminine ilişkin sözleşmenin yapılabilmesi için E-İmzaya sahip olması gerekmektedir. TEB ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş arasında 2013 tarihinde yapılmış olan 3 yıl nitelikli elektronik sertifika + Akıllı Çubuk’tan oluşan E-İmza Paketi alan ve sonrasında yenileme işlemi yapmayan meslektaşlarımızın E-İmzaları 2016 tarihi itibariyle sona ermiştir. Bu süre zarfında yenileme yapmamış meslektaşlarımız elektronik sertifikası ve akıllı çubuk zarar görmediği takdirde yenileme yapabileceklerdir. E-Güven şirketinden odamız kanalı ile Yeni E-İmza almak isteyen veya yenileme yapmak isteyen meslektaşlarımızın yapması gereken işlemler aşağıda belirtilmiştir.
1-DAHA ÖNCE E-İMZA TEMİN EDEN ANCAK KULLANIM SÜRESİ BİTEN VE YENİLEME TALEBİNDE BULUNMAYAN ÜYELERİMİZ;
Bu durumda olan üyelerimizin yenileme taleplerini odamıza iletmeleri halinde gerekli işlemler odamız tarafından yapılacak olup, yenileme işlemi tamamlandığında üyelerimizin kayıtlı mail adreslerine E-Güven Firmasınca gönderilecek aktivasyon şifreleri ile E-İmzalarını kullanabileceklerdir.
2-DAHA ÖNCE E-İMZA TEMİN EDEN VE YENİLEME İŞLEMİNİ YAPMASINA RAĞMEN YENİLEME AKTİVASYON ŞİFRESİ İLE İŞLEM YAPMAYIP E-İMZA KULLANAMAYAN ÜYELERİMİZ;
Bu durumda olan üyelerimizin yeni aktivasyon şifre taleplerini 0 216 360 46 05 ve 0850 321 8555 no lu telefondan E-GÜVEN Firmasına iletmeleri gerekmektedir.
3-YENİ E-İMZA TEMİN EDECEK ÜYELERİMİZ;
Şimdiye kadar E-İmzası bulunmayan ve yeni E-İmza talep edecek üyelerimizin ekteki başvuru formunu eksiksiz doldurup Nüfus Cüzdan fotokopileri ile birlikte07/06/2017Çarşamba günü mesai bitimine kadar Odamıza ve Lüleburgaz Temsilcilik Büromuza iletmeleri gerekmektedir.
YENİLEME:3 YIL İÇİN KDV DAHİL 90 TL
YENİ E-İMZA :3 YIL İÇİN KDV DAHİL 110 TL