E-İMZA HAKKINDA  (06-06-2017)

 Sayın Meslektaşlarımız;

         Eczacılarımızın SGK kapsamındaki kişilerin Türk Eczacıları Birliği üyesi eczanelerden Tıbbi Malzeme Teminine ilişkin sözleşmenin yapılabilmesi için E-İmzaya sahip olması gerekmektedir. TEB  ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş arasında  2013 tarihinde yapılmış olan 3 yıl nitelikli elektronik sertifika + Akıllı Çubuk’tan oluşan E-İmza Paketi  alan ve sonrasında yenileme işlemi yapmayan meslektaşlarımızın E-İmzaları 2016 tarihi itibariyle sona ermiştir. Bu süre zarfında yenileme yapmamış meslektaşlarımız elektronik sertifikası ve akıllı çubuk zarar görmediği takdirde yenileme yapabileceklerdir. E-Güven şirketinden odamız kanalı ile Yeni E-İmza almak isteyen veya yenileme yapmak isteyen meslektaşlarımızın yapması gereken işlemler aşağıda belirtilmiştir.

 

     1-DAHA ÖNCE E-İMZA TEMİN EDEN ANCAK KULLANIM SÜRESİ BİTEN VE YENİLEME TALEBİNDE BULUNMAYAN ÜYELERİMİZ;

Bu durumda olan üyelerimizin yenileme taleplerini odamıza iletmeleri halinde gerekli işlemler odamız tarafından yapılacak olup, yenileme işlemi tamamlandığında üyelerimizin kayıtlı mail adreslerine E-Güven Firmasınca gönderilecek aktivasyon şifreleri ile E-İmzalarını kullanabileceklerdir.

     2-DAHA ÖNCE E-İMZA TEMİN EDEN VE YENİLEME İŞLEMİNİ YAPMASINA RAĞMEN YENİLEME AKTİVASYON ŞİFRESİ İLE İŞLEM YAPMAYIP E-İMZA KULLANAMAYAN ÜYELERİMİZ;

Bu durumda olan üyelerimizin yeni aktivasyon şifre taleplerini 0 216  360 46 05 ve 0850 321 8555  no lu telefondan  E-GÜVEN Firmasına iletmeleri gerekmektedir.

     3-YENİ E-İMZA TEMİN EDECEK ÜYELERİMİZ;

       Şimdiye kadar E-İmzası bulunmayan ve yeni E-İmza talep edecek üyelerimizin ekteki  başvuru formunu eksiksiz doldurup Nüfus Cüzdan fotokopileri ile birlikte 07/06/2017Çarşamba  günü mesai bitimine kadar Odamıza ve Lüleburgaz Temsilcilik Büromuza iletmeleri gerekmektedir.

YENİLEME:3 YIL İÇİN KDV DAHİL   90  TL

YENİ  E-İMZA    :3 YIL İÇİN KDV DAHİL   110   TL  

 

 

E - İMZA BAŞVURU FORMU