Medula Eczane Provizyon Sistemine erişimde yaşanan sorunla ilgili olarak SGK yetkilileri ile yapılan görüşmede alınan bilgi, sorunun kaynağının tespiti ve giderilmesine yönelik çalışma yapıldığı şeklindedir.
Şu anda sisteme yavaş ve kesintili olarak erişim sağlanabilmekte olup, sorunun tamamen giderilmesi için çalışmalar sürdürülmektedir.
(*) Sistemdeki kesintiler nedeniyle, kesinti süresince karşılanan reçetelerin
SUT’nin“1.7.2 - MEDULA sisteminden kaynaklanan nedenlerle provizyon alınamaması”başlığı altında yer verilen;
(1) Kurum Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü yetkililerince imzalanacak bir tutanak ile tevsik edilmesi kaydıyla MEDULA sisteminden kaynaklanan arıza nedeniyle hasta takip numarasının alınamadığı süre zarfında Kurum sağlık yardımlarından yararlanma hakkının olduğunu yazılı olarak beyan etmek veya belgelemek suretiyle müracaat eden kişilerin sağlık hizmetleri Kurumca karşılanır. Daha sonra yapılan sorgulama sonucu bu kişilerin müstahak olmadığının tespit edilmesi halinde, tedaviye ait fatura bedeli ilgili sağlık kurumuna/kuruluşuna ödenerek gerekli yasal işlemler Kurumca yürütülür.”hükmü gereğinceKuruma manuel olarak fatura edilmesi ile ilgili talebimiz Kuruma iletilmiş olup, Kurum tarafından bu konuda duyuru yapılacağı bilgisi alınmıştır.
Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunulur.
TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ